Sağlık Bilimleri Fakültesi
Dekan-Öğrenci Buluşmaları
Dekan-Öğrenci Buluşması Mayıs 2026 Dekan-Öğrenci Buluşması Nisan 2026 Dekan-Öğrenci Buluşması Mart 2026 Dekan-Öğrenci Buluşması Şubat 2026 Dekan-Öğrenci Buluşması Aralık 2025 Dekan-Öğrenci Buluşması Kasım 2025 Dekan-Öğrenci Buluşması Ekim 2025 Dekan-Öğrenci Buluşması Mayıs 2025 Dekan-Öğrenci Buluşması Nisan 2025 Dekan-Öğrenci Buluşması Mart 2025 Dekan-Öğrenci Buluşması Şubat 2025 Dekan-Öğrenci Buluşması Kasım 2024 Dekan-Öğrenci Temsilcileri Buluşması Ekim 2024 Dekan-Öğrenci Buluşması Ekim 2024 Dekan-Öğrenci Temsilcileri Buluşması Mayıs 2024 Dekan-Öğrenci Buluşması Mayıs 2024 Dekan-Öğrenci Temsilcileri Buluşması Nisan 2024 Dekan-Öğrenci Buluşması Nisan 2024 Dekan-Öğrenci Temsilcileri Buluşması Mart 2024 Dekan-Öğrenci Buluşması Mart 2024 Dekan-Öğrenci Temsilcileri Buluşması Şubat 2024 Dekan-Öğrenci Buluşması Şubat 2024 Dekan-Öğrenci Temsilcileri Buluşması Aralık 2023 Dekan-Öğrenci Buluşması Aralık 2023 Dekan-Öğrenci Temsilcileri Buluşması Kasım 2023 Dekan-Öğrenci Buluşması Kasım 2023 Dekan-Öğrenci Temsilcileri Buluşması Ekim 2023 Dekan-Öğrenci Buluşması Ekim 2023 Dekan-Öğrenci Temsilcileri Buluşması Mayıs 2023 Dekan-Öğrenci Buluşması Mayıs 2023 Dekan-Öğrenci Temsilcileri Buluşması Nisan 2023 Dekan-Öğrenci Buluşması Nisan 2023 Dekan-Öğrenci Temsilcileri Buluşması Mart 2023 Dekan-Öğrenci Buluşması Mart 2023 Dekan-Öğrenci Buluşması Şubat 2023 Dekan-Öğrenci Temsilcileri Buluşması Şubat 2023
2017-12-01

Okulumuzun İlk Emeklilik Töreni



 

Sağlık Yüksekokulu Hemşirelik Bölümü öğretim görevlimiz Deniz SAYGILI adına düzenlenen emeklilik töreni 30 Ekim Perşembe günü, Yeni Morfoloji binasında gerçekleştirildi.

Törene müzik eşliğinde hocamızın bugüne kadar yaşantısından karelerden oluşan gösterim ile başlandı. Okul müdürümüz Doç. Dr. Tülin YILDIZ yaptığı konuşmada; okulda ilk olarak gerçekleştirilen emeklilik töreninde çok heyecanlı olduğunu, hocamızın ayrılışını bir veda olarak görmediğini ve her zaman yanımızda görmek istediğini belirtti. Okul müdürümüz duygu ve düşüncelerini paylaşarak ve iyi dileklerini de belirterek sözü emekliye ayrılan hocamıza verdi ve kendisini kürsüye davet etti. Emekli hocamız Öğr. Gör. Deniz Saygılı yaptığı veda konuşmasında da; 32 yıllık meslek hayatından ve deneyimlerinden bahsederek okuldan mutlu ve huzurlu bir şekilde ayrıldığını, ayrıca kendisi için gerçekleştirilen törenden çok onur duyduğunu iletti.

Törende okulumuzun tüm hocaları ile öğrencilerimiz yer aldı. Okulumuz tarafından hocamıza emeklilik hatırası hediyesi ve vermiş olduğu emekleri adına da teşekkür plaketi takdim edildi. Hocamıza okulumuza vermiş olduğu emekleri adına tekrar teşekkür eder, emeklilik yaşamında sağlık huzur ve mutluklular dileriz.

SAĞLIK YÜKSEKOKULU